גינויים מקיר לקיר • אבן הושלכה למכוניתה של רעיית יו"ר העבודה

    שלמה בן יוסף | צילום: אילוסטרציה No Comments on גינויים מקיר לקיר • אבן הושלכה למכוניתה של רעיית יו"ר העבודה
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אשת יו״ר מפלגת המחנה הציוני יצאה מביתה והבחינה כי אבן שנזרקה לחצר הבית פגעה בשמשת רכבה וגרמה לנזק. הגברת לא נפגעה ועזבה את המקום ברכב בטרם השוטרים הגיעו למקום. משטרת מרחב ירקון פתחה בבדיקת האירוע ובסריקות באזור הבית.

    יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג כתב בעמוד הרשת החברתית שלו: "בעקבות הדיווחים בכלי התקשורת על אירוע בו נופצה השמשה במכוניתה של מיכל בעת שיצאה מהבית חשוב לי להבהיר כי הכל בסדר ואנו ממשיכים בשגרת יומנו. המשטרה חוקרת את האירוע ואנו בטוחים כי תמצה את החקירה בהקדם. תודה גדולה לכל השואלים והדואגים ולילה טוב".

    ח״כ מיקי לוי מיש עתיד מיהר להגיב ולומר: ״על משטרת ישראל להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לשים את היד על מי שזרקו אבן על רכבה של אשת יו״ר האופוזיציה ויו״ר המחנה הציוני. כל אלימות ובכללה נגד אישים פוליטיים ובני משפחותיהם ראויה לכל גינוי מכל קצוות הקשת הפוליטית ואלו שידם במעל צריכים לשאת בעונש המקסימאלי הקבוע בחוק העונשין בגין עבירה חמורה זו. בהזדמנות הזו אני מחזק את ידיה של מיכל הרצוג״.

    השר יובל שטייניץ (הליכוד) מגנה אף הוא בכל תוקף את השלכת האבנים על אשתו של יו״ר האופוזיציה: ״ליבי עם מיכל הרצוג ובעלה בוז׳י, כנגד הבריונים האלימים והמסוכנים שהשליכו את האבנים על רכבה. מעשים כאלה מאיימים על אנשי הציבור כולם ועל הדמוקרטיה היקרה לכולנו. אני מצפה מרשויות החוק לתפוס את הפושעים ומקווה שיענשו באופן החמור והמרתיע ביותר. ״



    0 תגובות